Hye ,please respect my blog and do follow me ! .|+Follow | DBoard|
She Awesome

Saturday 5 January 2013 | 12:36 | 0 ChickyCherry





Assalamualaikum , tak de pape kod nak tulis . Tapi cuma nak luahkan apa yang ada dalam hati ~ sentap kod bila baca ayat tu .  errmm , aku nak sangat tutup aurat biar betul betul sempurna . Tapi , bukan senang nak buat , tapi dah lama niat tu ada. Kenapa aku tak mampu nak buat lagi . kenapa aku pakai lagi suar jeans yang ketat , baju yang ikut body ? hmmm . aku pon tak tahu . perlu ke aku buang baju baju tu sume ? acid boleh berubah , kenapa aku tak boleh ? kenapa aku susah sangat ? aku selalu kod pesan kat mak camni " mak , hari hari mak wajib kena doa biar angah dapat berubah " and aku selalu gak suruh wan doakan aku . aku harap doa diorang makbul satu hari nanti . harap sangat sangat . Acid selalu pesan , bukan semua boleh terima perubahan kita . Kita kena kuat dan  buat selalu fikir kita buat semua menda tu sebab Allah In shaa Allah , dia akan permudahkan niat kita .

       "Jangan resah andai ada yang membenci mu , kerana masih ramai yang mencintaimu di dunia , resahlah andai Allah yang membenci mu , kerana tiada lagi yang mencintai mu di akhirat " Imam Al-Ghazali .

Ya Allah , permudahkan niat aku . Amin :')

Older Post | Newer Post
Hello World


U respect , I respect


Click Here

Story About Soul

Them


who ? click !
v

Leave Comment here

Credit

Template : Aina Hanani
Background : Una
Image : We ❤ it
Best view : Google Chrome
Sucks on Mozilla and Internet Explorer