Hye ,please respect my blog and do follow me ! .|+Follow | DBoard|
She Awesome

cinta JARAK JAUH ?
Friday 21 December 2012 | 14:49 | 0 ChickyCherry




cinta jarak jauh , memang tak best ! tak  ! tak ! tak ! hari ni aku nangis lagi . bukan sebab dia. sebab lappy , line semua nak cari gaduh ngan aku . wat de helllll ! aku dah la boleh contact dia JUMAAT je . bila sampai jumaat , semua menda tak kena . memang sakit hati . aku tak tido sebab tunggu nak skype . bila sampai masa , tak boleh pulak . boleh rasa tak perit dia ? terus air mata aku ngalir . tak henti . yee , aku tahu aku terlalu berharap dapat cakap dengan dia. sebab dah lamaa kod aku tak dengar suara dia . maybe 1 month . tak pela . think positive . ada hikmah ALLAH tak izinkan . sabar shikin . harap next week , tak de problem . aku betul betul rindu dia. hmmm . ALLAH je tahu camna aku rasa. nak jumpa memang mustahil . aku kena kuat ! tak boleh manja . *tarik nafas, lepas*

special to Wan Ahmad Ridzwan Bin Wan Ahmad Kamil ,
-thank sebab sabar dengan kerenah saya and tadi saya tak de langsung niat nak marah awak . tapi entah lah . Maybe penat , sakit hati semua bercampur . awak yang jadi mangsa . sorry dear , SORRY again :') ILOVEU dear . LOVEU so much . tak de laki laki yang boleh pujuk saya macam awak pujuk . saya rindu masa awak pujuk saya kat matrik . saya nak jumpa awak , boleh tak ?  :'(




Older Post | Newer Post
Hello World


U respect , I respect


Click Here

Story About Soul

Them


who ? click !
v

Leave Comment here

Credit

Template : Aina Hanani
Background : Una
Image : We ❤ it
Best view : Google Chrome
Sucks on Mozilla and Internet Explorer