Hye ,please respect my blog and do follow me ! .|+Follow | DBoard|
She Awesome

Wednesday, 21 November 2012 | 20:36 | 0 ChickyCherry

yes , AKU rindu gila budak 5 RAZI 2011 .

tapi bukan rindu nak belajar lhaa weh , sape nak beljar semula , siottt je .  rindu nak buat lawak bodoh , nak main kejar kejar , nak rehat sama sama . SUMPAH aku rindu semua tuh . Matrikk dengan sekolah memang jauh berbeza . Kawan kat matrik best , tapi x awesome macam kawan sekolah aku . Aku rindu semua , Yanie  Husna , Iffah , Staqim , Aizat , Amir , Ikasya , Alia , Atiq , Matop and sewaktu dengan nyaa . kalau boleh aku nak jumpa korang semua , SEMUA okeh ? Bila tengok gambar kita semua dulu , senyum sorang sorang weh . banyak doe kenangan . banyak sangat kan ? Aku harap korang tak lupa aku and aku doa korang berjaya dunia akhirat . Nanti daaa kawen jemput aku tau . Lastly , IMISSU friends .

masa lawatan *




habiss dhaa , malass nak letak banyak banyak . BYE !

Older Post | Newer Post
Hello World


U respect , I respect


Click Here

Story About Soul

Them


who ? click !
v

Leave Comment here

Credit

Template : Aina Hanani
Background : Una
Image : We ❤ it
Best view : Google Chrome
Sucks on Mozilla and Internet Explorer