Hye ,please respect my blog and do follow me ! .|+Follow | DBoard|
She Awesome

Thursday, 8 November 2012 | 17:08 | 0 ChickyCherry

Assalamualaikum , jawab please .hmm, tak boleh nak tiido kodd , So dengan rajin nyaa aku nak cerita sikit lhaa pasal Matrikulasi Pahang  . Sebelum masuk sini , sumpah cuakk gilerr . ramai yang cakap "Weh , Matrik susah kod , boleh ke kau kejar" . Ish ,kenapa lhaa Matrik selalu kod dipandang serong and negatif . HAHA . siann kau doe . Tapi aku pegang satu prinsip je "BELAJAR semua susah  , x kira kat mana mana , asal kite rajin , insyaALLAH kejayaan itu milik kite .

Kat sini , aku dapat banyak menda . Dapat PAKWE baru, dapat KAWAN baru , dapat ROOMATE baru . haha  . Sumpah banyakk gilerr kod kenangan ,. Kat sini aku kenal dia , and kat sini jugak aku lepaskan dia jauh ke negara orang . sedihhh doe . tapii untuk mase depan dia and mase depan aku . ehh ? asal aku termasuk sekali ni . Bia r , dye FUTURE aku wehh . LOL ~ kat sini jugak aku dapat ramai kawan baru yang BEST , AWESOME , GEMPAK , SPORTING ! diorang sumpah best wa cakap kat lu ! walaupun baru kenal tak sampai setahun , tapiii kitorang dah "kacik" macam dahh kenal 10 tahun. kaw hade ? tak payah nak jeless sangat lhaa ~ so , kat sini aku nak tayang gambar comel kitorang. haha. 

roomate yang AWESOME .



geng KACIK kat sini ^^

classmate 

ok , BYE .


Older Post | Newer Post
Hello World


U respect , I respect


Click Here

Story About Soul

Them


who ? click !
v

Leave Comment here

Credit

Template : Aina Hanani
Background : Una
Image : We ❤ it
Best view : Google Chrome
Sucks on Mozilla and Internet Explorer