Hye ,please respect my blog and do follow me ! .|+Follow | DBoard|
She Awesome

Result
Wednesday 21 December 2011 | 22:37 | 0 ChickyCherry

Hanya ALLAH je tahu camne perasaan 0rang yang nak ambik result tuh kan . aku dah pernah  rasa semua tuh . rasa macam jantung nak terhempas , pastu BERKECAI kan ? hahah >.< tapi Alhamdulillah sangad2 aku dapat straight A's masa tuh . tapi aku x de peluang lha nak ambik result nan member member . sebab ad kat Johor . masa tuh rasa macam nak naik flight pastu berhenti depan  sekolah . boleh tak ^^  kalau tak mesti  aku b0leh lompat lompat macam beruk , pastu peluk peluk cikgu sambil nangis2 kan ? hahah . tapi camne camne  p0n , tersangad sangad lha bersyukur dapat result gempak . gempak ke ? haha . tapi tuh da 2 tahun lepasss lha shikin . tuh hanya tinggal kenangan . tahun nie adik aku plak yang ambik . ayah aku da janji nak bagi dia sandal NIKE kalau dia dapat straight A's . aku dah boleh nampak duit ayah akan terbang melambai lambai . haha.  pagi pagi lagi hati aku debar giler ( macam lha dia yang punye result --' ) haha , aku tak berhenti henti buad solat hajat untuk dia. camne p0n result kaw dek , kaw tetap terbaikkkkk . 


Older Post | Newer Post
Hello World


U respect , I respect


Click Here

Story About Soul

Them


who ? click !
v

Leave Comment here

Credit

Template : Aina Hanani
Background : Una
Image : We ❤ it
Best view : Google Chrome
Sucks on Mozilla and Internet Explorer